Anatol Candu și afacerea sa Fațade3D au trecut printr-o schimbare calitativă în ultimul an. Împachetarea afacerii de către profesioniști s-a soldat cu realizarea scopului propus – creșterea popularității și recunoașterii companiei Fațade3D pe piață și mărirea simțitoare, continuă a veniturilor companiei. Dar, cum veniturile nu au cum să crească de la sine, sau peste noapte, factorul decisiv în această ecuație a fost munca asiduă depusă de Anatol și echipa sa, având ca și mentor BRIDGE. Apropo, o echipă care ca și urmare a schimbărilor propuse de consultanți, s-a extins pentru a satisface cererea. Detalii, în interviu.
De când și de ce Fațade3D?
Activăm pe piață de mai bine de trei ani și am pornit această afacere ca urmare a unei analize destul de simple pe atunci a cererii existente. Fiecare moldovean își dorește o casă frumoasă, dar și trainică, iar noi ne-am propus să implementăm cele două valori, implicând și tehnologii moderne. Așadar, fațadele au devenit esența muncii noastre de zi cu zi.
Care e profilul clientului Fațade3D?
E o nișă foarte largă. Clientul nostru poate fi oricine, important e să aibă o casă de „îmbrăcat” și să-și dorească acest serviciu. Ca și opțiuni de finisaje sau costuri, propunem o varietate în care fiecare poate găsi opțiunea potrivită.
Dacă tot a mers afacerea cu succes, cum ai înțeles că ai nevoie de ajutorul companiei BRIDGE?
Era bine, dar nu suficient. Știam că vreau mai mult și că vreau activitate continuă, nu comenzi la intervale mari de timp. Am înțeles că este timpul să creștem și am apelat la profesioniști.
Ce așteptări ai avut de la această colaborare?
Am apelat la BRIDGE cu un scop bine definit – să obțin ca și urmare a „împachetării afacerii”, venituri mai mari decât aveam până la. Eram și ușor pragmatic, neîncrezător, sincer vorbind. Dar toată îndoiala mea a fost anulată din prima întâlnire, când mi-a fost analizată situația actuală și propusă strategia. Când ai în față profesioniști, e păcat să nu urmezi direcția indicată.
Care instrument consideri că a fost cel mai util pentru afacerea ta?
Serviciile noastre sunt pentru oricine și pentru orice regiune a țării, de aceea aveam nevoie și de o platformă de promovare care acoperă un spațiu cât mai larg. Așa că cel mai util instrument a fost pentru noi planul de marketing și anume, promovarea pe diverse platforme. Nu orice promovare, dar una targetată corect.
Ce schimbări au survenit în afacerea ta odată cu implicarea companiei BRIDGE?
Sunt mai multe schimbări, toate spre bine și spre dezvoltare. Ce-mi doream din start, s-a realizat – am obținut venituri mai mari. Asta a însemnat mai mulți clienți, o bază de date mai bună și, respectiv, am angajat noi muncitori.
De ce ai recomanda antreprenorilor din Moldova să apeleze la respectiva metodă de „împachetare a afacerii”?
Ca să le fie mai ușor. A opta pentru serviciile BRIDGE nu e nicidecum semn că nu poți să le înveți, să le faci singur pe toate, e de parcă te-ai trezi cu încă câteva perechi de mâini și minți creative, de parcă te-ai multiplica. Asta ajută la realizarea scopurilor în termene fantastice. În plus, ei nu au nevoie de timp pentru documentare sau analiză, ei deja le cunosc pe toate.
Care este insight-ul tău personal, ca antreprenor, după colaborarea cu BRIDGE?
S-a schimbat total tot ce făceam, văd lucrurile mai clare și știu sigur ce trebuie să fac mai departe.
Anatol nu a ezitat să dea pe mâini noi o afacere pe care deja o dezvoltase de mai bine de trei ani, nu i-a fost frică de schimbări radicale și s-a lăsat cumva aruncat în gol având încrederea că, cei care i-au promis că la secunda x se deschide parașuta, au avut dreptate. A și aterizat pe un teren fertil și unde are mult mai mult succes. Fațade3D este în continuă dezvoltare, iar profesionalismul lor ține nivelul prin dedicație și perfecționism. Ne bucurăm enorm că prin BRIDGE ne-a reușit să formăm acest nucleu.
Dacă ești și tu proaspăt antreprenor sau ai deja o afacere, ți-am putea fi utili, înscrie-te la o consultație gratuită prin care vom identifica cum putem „schimba la față” și pe interior afacerea ta!