Nu este suficient să ai cel mai dotat automobil ca să poți fi fericit de investiția făcută.
- Ce folos de condiționer, dacă mergi cu geamul deschis?
- Ce sens din masajul scaunelor, dacă nu ai atins butoanele acestora?
- Care e rostul autopilotului dacă cauți a treia pedală la pornire?
Cam asta, cu regret, urmărim deseori la antreprenorii care au decis să își cumpere o mașină cu toate dotările și în loc să savureze din călătoria cu aceasta, urmărind indicatorii de pe bord, o tot împing la deal și aleargă din urma ei la vale.
Ai creat un Site/Landing Page, dar idee nu ai câtă lume intră, ce fac ei acolo și de ce nu completează formularul sau să te sune cineva. Există oare instalat Google Analytics, Yandex Metrica, Facebook Pixel? Probabil că da. Orice mașină deja iese de pe conveer cu încălzire la scaune sau semnalizator automat de probleme. Dar cine să le urmărească și când, dacă ești ocupat cu a turna în rezervor câte un litru de petrol la fiecare câteva zeci de kilometri?
Ai un CRM și se tot adună acolo contacte neapelate, pentru că ești în drum spre vamă, sau la depozit, ori ești ocupat cu alte lucruri importante, mult mai decât acel client care are acum nevoie de produsul sau serviciul tău.
Există un cashflow, dar nu ai când să introduci cifrele în el, pentru că nu e comod. Carnetul e întotdeauna la îndemână. Și nu mai sunt atât de multe cifre, așa că le ții minte.
Planul de marketing e pentru marketeri. Tu postezi când reușești și ce ai la îndemână. O fi ele noi platforme care ți-ar aduce clienți, dar te bucuri dacă pe cele vechi le poți ține în frâu.
Și uite așa ajungi să faci business, urcând cu biciul și sacul de orz într-un automobil de ultmă genație, dând vina la un moment dat pe producătorul auto că nu a gândit ceva mai comod funiile pentru întoarcerea roților.
Dacă simți că e timpul să conduci tu mașina și nu ea pe tine, poate îți faci timp de o consultație?
Click AICI pentru detalii.