article-post-image

Chat sau formular pe site?

Management

29-10-2019 746

Provocarea numărul unu pentru fiecare afacere sunt contactele potențialilor clienți. Pentru asta facem publicitate, atragem clienții pe pagina de aterizare sau site-ul companiei.

După ce aceștia fac cunoștință cu infomația despre produsul sau serviciul prezentat, așteptarea noastră este să facem rost de contactele care ne vor ajuta să vindem.

Colectarea acestor date poate fi făcută atât prin metoda clasică, care este formularul sau prin noua metodă – chat-ul.

Care este diferența și ce este mai eficient?

CHAT-ul – acel instrument din colțul drept al site-ului care se declanșează automat sau la comandă și care îndeamnă vizitatorul să intre în discuție.

Care ar fi avantajele acestuia?

  • Discuția imediată – clientul poate interacționa fără să fie necesar să aștepte reacție;
  • Posibilitatea de a răspunde la întrebările și neclaritățile clientului fără vreo obligație.

FORMULARUL are avantajele lui.

În primul rând obținem datele de contact ale clientului pentru o acțiune care l-a îndemnat să completeze acele celule. De asemenea, clientul are posibilitatea să descarce sau să primească din partea noastră ceea ce i s-a promis în ofertă.

Statisticile arată că majoritatea companiilor care au instalate pe site ambele instrumente, au mărit considerabil numărul de contacte colectate.

Și asta pentru că vizitatorii nedeterminați merg pe ideea de a comunica prin chat în primul rând. Iar cei care știu exact ce își doresc, completează formularul clasic.

Iată câteva chat platforme ce le puteți utiliza pentru a mări conversia:

  • Jivosite
  • CallbackHunter
  • Envybox
  • Facebook chat

Testați, măsurați și îmbunătățiți rezultatele companiei Dvs.

Iar dacă aveți nevoie de o consultație gratuită, întotdeauna puteți apela AICI sau la numărul: 060 965 614.

Distribuie prietenilor: