Prima cafea și prima discuție cu Constantin Candu a adunat o listă numeroasă de întrebări și obiective pe care să le atingem în perioada următoare. Afacerea sa abia se contura și am avut ocazia să generăm ceva nou, echilibrat, fără a rezolva lacune deja comise. Prin comunicare constantă și organizare, a apărut Red Construct – o companie pe care o recomandăm cu încredere, din motiv că îi cunoaștem principiile și calitatea.
Și acum, când multe dintre instrumentele propuse de BRIDGE pentru Red Construct au fost aplicate și dau roadă, l-am invitat din nou la o cafea pe fondatorul acesteia – de această dată pentru a povesti parcursul afacerii sale și a inspira pe alți antreprenori.
Ați pătruns pe o piață unde, în acest domeniu, oferta era destul de vastă. Ce va convins că se merită, că veți reuși, că aveți loc pentru noutate?
Într-adevăr, domeniul construcțiilor este unul vast și cu o ofertă largă pe piața națională, însă, cunoscând destul de bine acest domeniu, eram mai mult decât sigur că pot oferi clienților mei ceva inovativ. Mi-am dedicat în întregime timpul pentru a dezvolta o gamă de produse și servicii pe măsura așteptărilor clienților, iar prioritar pentru mine a fost să încheiem fiecare colaborare, având clientul mulțumit. În acest sens am încercat și încerc în continuare să ofer o proporționalitate cât mai directă dintre preț și calitate, iar informarea să fie eficientă și utilă.
De când activați sfera construcțiilor și când ați lansat brandul Red Construct?
Dacă e să facem o retrospectivă, în domeniul construcțiilor sunt de aproximativ opt ani, iar ideea de a iniția o afacere proprie mi-a venit recent, la începutul anului 2020.
De ce Red Construct? Care este misiunea companiei dvs.?
Cu siguranță vă este cunoscută frământarea prin care trece un antreprenor atunci când este la etapa alegerii unui nume pentru afacerea sa. Trebuie să fie și „chemător”, și ușor de reținut, și reprezentativ pentru specificul de activitate, și plăcut auzului, dar și să ți se lipească de inimă. Am trecut și eu prin această căutare, iar când am conturat denumirea Red Construct, mi-am zis că pe ea o căutam. Mi s-a părut o denumire clasică, modernă, ușor de memorizat și, desigur, este denumirea care face referință directă la domeniul construcției. RED – pentru că suntem mereu în acțiune și la dispoziția clienților noștri, pentru că suntem o companie dinamică și care acționează cu promptitudine. Nu pot să nu remarc elementul pe care l-a încorporat creativ dezvoltatorul logotipului nostru – cel care se formează între literele E și D.
Care a fost cel mai greu pas de făcut în dezvoltarea propriei afaceri?
Este greu să pornești o afacere, dar cel mai greu este să pornești corect și având un plan, o strategie. Prima mare provocare a fost cea despre care am vorbit anterior – alegerea denumirii companiei, iar ca și continuare, a fost greu să stabilim modul de activitate pe viitor, cum facem ca ceea ce gândim să fie generator de profit.
Cum ați ajuns la publicul țintă? Cum i-ați comunicat pentru a avea rezultatul dorit?
Publicul nostru este unul mai restrâns comparativ cu cel al partenerilor noștri. Având în vedere faptul că materialele oferite de Red Construct, sunt noi pentru Republica Moldova, clienților le este mai dificil să înțeleagă raportul dintre preț și calitate, dar, ulterior, după prima consultație oferită, deja deschidem anumite paranteze, înlăturăm temerile și înțelegem că va fi o colaborare frumoasă dintre client și compania Red Construct.
Ce vă oferă împlinire în afacerea pe care o dezvoltați?
Cred în faptul că succesul și prosperitatea afacerii se datorează doar clienților care rămân mulțumiți de atitudinea și calitatea produselor oferite de Red Construct. Este un principiu valabil pentru orice afacere în orice domeniu – recomandarea este cea mai bună publicitate.
Și chiar dacă uneori apar unele impedimente în activitatea companiei, totul se face în interesul clienților. Critica constructivă ne face să fim mai buni.
În ce context ați simțit necesitatea de a apela la serviciile BRIDGE pentru „împachetarea” Red Construct?
Am știut din start că o afacere nu poate prinde aripi pe online, dar și în offline, dacă nu are o imagine bine gândită și mecanisme care să lucreze. Prioritare sunt denumirea, logotipul, site-ul, prezența calitativă în rețele sociale – elemente indispensabile pentru imaginea companiei în lumea online. În acest context, am considerat necesar ca de imaginea companiei Red Construct să se ocupe cei mai buni specialiști în domeniu – BRIDGE.
De ce servicii ați beneficiat și ce ați învățat nou din această experiență?
Apelând la serviciile oferite de către BRIDGE, am obținut anume acele elemente necesare imaginii companiei Red Construct, mai exact: denumirea, logotipul, site-ul, planul de marketing, scenariile de vânzări și alte elemente care au generat un rezultat frumos și pe măsura celor așteptate.
Ce planuri aveți pentru viitorul apropiat?
Îmi propun să extind aria de recunoaștere a companiei Red Construct nu numai pe piața națională, dar și la nivel internațional. Avem obiectivul de a crește calitativ numărul de clienți, precum și cel al angajaților din cadrul companiei. Evident că-mi doresc lipsa impedimentelor și problemelor în dezvoltarea afacerii inițiate, dar, dacă vor apărea, vom munci pentru a fi pregătiți să le depășim.
Dar care este marele scop pentru viitorul RedConstruct?
Prosperitate, stabilitate continuă și perfecționarea permanentă a specialiștilor în domeniul construcțiilor.
Dacă v-ar întreba un alt antreprenor dacă se merită să apeleze la BRIDGE, ce ați răspunde și cum i-ați argumenta?
Anume serviciile oferite de BRIDGE au fost călăuză în formarea unui fundament stabil și ferm al companiei Red Construct, ei fiind cei care au avut grijă de imaginea afacerii mele. Tot ei mi-au demonstrat că dorința și implicarea îți pot aduce succesul.
Îți dorești să devii și tu antreprenor? Știi ce domeniu te fascinează mai mult? Ai pornit, dar e cam greu? Contează să vrei schimbarea, să te dedici, să fii implicat și-ți va reuși.
Descoperă viziunea BRIDGE la o cafea!
Putem împreună să evităm ambuteiajele și să trecem direct pe autostradă.