article-post-image

Cum să nu mai pierzi zilnic clienți?!

Management

10-03-2020 967

Majoritatea startup-urilor și antreprenorilor în primii ani de business încă mai funcționează după principiul: toate informațiile în Cloud. Adică, el ține în minte lista de clienți, cifrele de vânzări, sumele încasate și cheltuite.

În același timp, acești antreprenori nu realizează câți bani pierd zilnic în promovare, ca în final tot acest flux să ajungă într-un vas spart.

Ce înseamnă asta în practică?

Avem 500 euro cheltuiți în publicitate pe o campanie în Facebook și/sau Instagram. Scopul campaniei – generarea de mesaje. Din câteva sute discuții începute, imediat deciși sunt 5%. Restul au rămas la nivel de interesați, dar care nu au răspuns imediat.

Toți acești “potențiali” trebuie abordați în continuare pentru a scoate o maximă conversie din cei 500 euro cheltuiți.

Asta înseamnă să ai un reminder pentru fiecare din cei care au scris că se mai gândesc, vor avea nevoie mai în vară sau trebuie să se consulte.

Acest proces este posibil doar având un sistem CRM instalat, care absoarbe toate contactele din Instagram, Facebook, Site și alte surse. Acolo fiecare client este dus din etapă în etapă până la vânzare sau refuz.

SITUAȚIE

Companie turistică: 
Buget promovare – 50$
Leaduri generate – 30
Oferta expediată – 27
Au răspuns la ofertă – 5
Au cumpărat – 1

Restul 29 din 30 urmau să fie contactați, însă din lipsă de CRM și reminder, s-au pierdut în lista mare.

Campania poate fi considerată ineficientă.
Site-ul poate fi considerat prost executat.
Vânzătorii pot fi considerați rău pregătiți.

Dar CRM-ul le-ar fi acoperit parțial pe toate, oferind un rezultat mai bun, grație prelucrării până la capăt a tuturor potențialilor clienți.

Instalarea unui CRM nu este o opțiune, ci o necesitate. Calculând câți bani pierzi zilnic, vei înțelege de ce amânarea deciziei te costă atât de mult.

Ai nevoie de o consultație gratuită?
Treci pe acest link și înregistrează-te -> www.bridge.md

Distribuie prietenilor: