article-post-image

De la idee de business la profit, pas cu pas

Management

15-10-2019 464

Ai o idee de business și nu știi de unde să începi?

Numele afacerii este important să transmită mesajul a ceea ce vei face. Sau poți alege o formulare universală sub care vei putea promova produsul sau serviciul tău. Gâdește-l în grup. Fă un brainstorming, iar din toate acele idei alege-o pe cea mai potrivită.

Logotipul – elementul vizual care va apărea peste tot, începând de la cartea de vizită, rețelele sociale, site și banere prin oraș. Încredițează acest detaliu profesioniștilor care vor putea să facă astfel încât cei care vor vedea semnul să facă o asociere cu domeniul tău de activitate.

Sloganul este importat, dar nu crucial pentru început. Cu timpul vei gândi și reformula acest aspect.

Site-ul/Pagina de aterizare – locul unde vor ateriza potențialii tăi clienți de pe toate platformele de promovare online și nu doar. El trebuie să fie cât mai simplu și cu informație relevantă petru a capta contacte.

Planul de marketing te va ajuta ca în fiecare zi să ai claritatea unde, ce și când să postezi. Promovarea la etapa inițială este crucială. Și o vei face foarte agresiv, pentru că ești un jucător nou într-o piață concurențială, unde există alegere. Nu avea prea mari așteptări că vor da buzna clienții. Efort, bugete, analiză și răbdare.

Scenariile de vânzări – acel text convertibil, care convinge clientul să îți lase un contact, apoi să îl convingi la telefon de o întâlnire, ca după să faci vânzarea. E o știință întreagă, care, până la urmă, transformă un interesat în client.

Pâlnia de vânzări reprezintă un excel, pentru început, unde vei duce evidența indicatorilor de bază: câtă lume a văzut timp de o săptămână publicitatea ta, câți au accesat site-ul sau au scris un mesaj, câți din ei au cerut oferta și câți au cumpărat. În baza acestor cifre vei ști la ce etapă poți îmbunătăți lucrurile ca procentul de conversie să fie mai mare. Doar prin analiză și comparație vei putea să dezvolți afacerea ta. Acest proces este unul absolut necesar, chiar dacă anume el este de cele mai dese ori omis.

CRM-ul – acel instrument care îți permite să stochezi toți potențialii clienți, ca să îi duci de la etapa de contact la vânzare. O poți face într-un excel sau cu ceva programe mai avasate. Epoca foițelor și carnețelelor a trecut demult. Fiecare potențial client este important. De aceea ai grijă de acele contacte, revenind la ei cu apelul necesar în cel mai scurt timp, cu mesajul corect. Nu răspunde sau se mai gândește? Notezi asta în CRM și revii la el. Ține minte, fiecare contact e un potențial client. Iar asta înseamnă bani. Că doar pentru asta ai pornit afacerea, nu?

Tabel de cashflow – locul în care vei duce toate intrările și ieșirile de bani. Evidența lor este crucială pentru a înțelege la final de lună profitabilitatea proiectului.

Toate aceste instrumente făcute corect, monitorizate și îmbunătățite în permanență, te vor ajuta în atingerea scopului dorit.

Dacă simți că o CONSULTAȚIE GRATUITĂ te-ar ajuta să înțelegi mai bine unde ești la moment și ce trebuie să faci mai departe, treci pe link 👉🏼 www.bridge.md și înregistrează-te.

Succesul înseamnă muncă, răbdare și mare voință de a obține rezultatul dorit.

Distribuie prietenilor: