article-post-image

Doina Ionașcu: „Instrumentul numărul 1 pe care l-am implementat au fost scenariile de vânzări, care, din start, au avut o conversie de 90/100”

Management

03-10-2019 1053

Doina Ionașcu a ales un domeniu de activitate diferit și foarte curios – un centru de studii în care se formează noi specialiști pentru industria frumuseții și cea a restaurantelor. Iar atunci când este un domeniu specific, și strategiile de dezvoltare sunt specifice, Doina le-a descoperit și implementat alături de BRIDGE. Află detalii în interviul de mai jos.

Cum a apărut ideea acestei afaceri și cât v-a luat să o transformați într-o afacere?

Ideea de a deschide Centru de Studii „Spre Succes” a apărut în anul 2015, după ce anterior am activat în calitate de director la un centru asemănător timp de 2-3 luni. Chiar dacă am avut o experiență de scurtă durată în calitate de administrator în centrul respectiv, am înțeles că ar fi o idee foarte bună să încerc să deschid ceva al meu, doar că mai bine organizat, la un nivel mai înalt, cu servicii mai calitative și, cel mai important, să fac ceea ce îmi place.

Prin ce sunt unice cursurile oferite de „Spre Succes”? Dar abordarea școlii?

Aici pot enumera o serie de beneficii și avantaje pe care le oferă „Spre Succes”:

  • cursurile sunt aprobate de Ministerul Educației;
  • predau profesori calificați;
  • cursurile sunt de scurtă durată;
  • practica se desfășoară în cele mai prestigioase restaurante;
  • oferim posibilitatea de angajare la sfârșit de curs;
  • oferim posibilitatea de achitare integrală sau în mai multe tranșe;
  • în prețul cursului intră toate materialele necesare;
  • grafic flexibil;
  • oricine poate beneficia de o lecție gratuită la orice curs dorit;
  • teorie puțină – practică multă;
  • grupuri formate din puține persoane, pentru acumularea largă a informației.

Cât de greu v-a fost să creați un nume? Ce modalități de promovare a serviciilor dvs. ați ales la început de cale și care a fost feedback-ul primit?

Numele nu se creează într-o zi. Însă, din start am creat un logotip, un site, o pagină de Facebook și un profil pe Instagram pentru a arăta potențialilor clienți că noi prestăm servicii de calitate și suntem profesioniști, pentru ca ei să creadă în noi, pentru a păstra o legătură mai strânsă și de o durată mai lungă. Lucrăm până în prezent pentru numele nostru.

Modalități de promovare au fost multe, însă cele mai eficiente sunt cele online, iar în ultima perioadă oamenii cumpără de la oameni. De aceea încercăm promovarea nu numai a Centrului, dar a fiecărui profesor separat. Investim în echipa noastră.

Ce s-a schimbat până astăzi?

Am crescut atât la nivel administrativ, cu instrumente bine definite, o monitorizare mai bună, partea operațională mai eficientă, cât și ca echipă, calitatea prestării serviciilor, numărul de cursanți, renumele.

La ce etapă ați simțit necesitatea implicării unor experți și ați apelat la serviciile BRIDGE?

Pot confirma că de la bun început am avut nevoie de implicarea experților, dat fiind faptul că am început activitatea fără un business plan, fără strategii bine definite și fiind o tânără nou-venită în lumea business-ului. Însă, din lipsa de resurse, iar când zic resurse nu mă refer doar la bani, dar absolut la tot ce este nevoie pentru începerea unei activități, am încercat să mă descurc singură, implicându-mă în toate direcțiile firmei, cu toate că eram conștientă că această poziție nu este corectă.

Poate nu era nici până acum să apelez la serviciile BRIDGE, dacă nu vedeam publicitatea cu consultația gratuită. Respectiv, am ajuns la acea consultație cu Alexandru Bordea și am înțeles mai exact că implicarea experților e obligatorie și e urgentă!

Ce așteptări ați avut de la respectiva colaborare? Care a fost cel mai potrivit pentru afacerea dvs. instrument implementat la inițiativa BRIDGE?

După discuția cu Alexandru eram foarte entuziasmată, mai bine zis credeam că am găsit soluția pentru toate problemele mele. Cei drept, tot ce spunea el era nou pentru mine, însă eu credeam în ceea ce spune.

După implementarea proiectului, am înțeles de fapt cum stau lucrurile, că pentru a funcționa această „mașină” este nevoie de multă muncă și de multă implicare, că nu e suficient să primești acele instrumente dacă nu le aplici. Instrumentul numărul 1 pe care l-am implementat au fost scenariile de vânzări, care, din start, au avut o conversie de 90/100.

De ce ați recomanda antreprenorilor din Moldova să apeleze la experții BRIDGE?

De ce voi recomanda? Foarte simplu. Pentru că serviciile BRIDGE nu prevăd doar împachetarea afacerii, dar o mulțime de întâlniri și analize ale nișei, mentorate individuale și de grup, îți calibrezi cercul de oameni în care te afli, care au o gândire antreprenorială, noi viziuni și scopuri bine definite.

Datorită acelei consultații gratuite eu am avut oportunitatea de a participa și la alte training-uri, cum ar fi Coaching, Vânzător cu Rezultate, Business Camp, care au fost excepționale. Am simțit că îmi dezvolt personalitatea, nu numai afacerea. Mulțumesc mult echipei BRIDGE pentru implicare.

Fiecare „împachetare a afacerii” este pentru echipa BRIDGE o provocare și studiu pentru a personaliza serviciile și a oferi beneficiarului soluții fiabile pentru nișa sa.

Vrei și tu o mai mare vizibilitate pentru brandul tău, o organizare corectă a proceselor și venituri mai mari? Înregistrează-te AICI pentru o consultație gratuită și descoperă calea alături de BRIDGE – Business Solutions.

Distribuie prietenilor: