article-post-image

M-am împachetat. Rezultate nu-s.

Management

05-11-2019 967

După ce și-au tras un site, au făcut un plan de marketing și chiar au niște scenarii de vânzări, unii antreprenori ajung la oftatul cu N-AM VÂNZĂRI.

Câteva motive care pot fi cauza lipsei de rezultate:

  • Implicarea – Instrumentele create, dar neutilizate nu au cum funcționa. E cumva straniu ca cineva să creadă că un instrument ideal ar putea să genereze profit fără implicare;
  • Delegarea – La o anumită etapă lipsa unei echipe nu mai este o economie, ci mai degrabă o problemă. Sunt doar 24 de ore și oricât de harnic ar fi antreprenorul, pe toate nu le reușește;
  • Cifre, rapoarte – Da, antreprenorii nu prea iubesc aceste exceluri și rapoarte. Motivul e pe cât se poate de simplu: fie sunt prea frumoase, fie prea triste acele date. Nu are nici o șansă afacerea dacă nu sunt calculate aceste cifre și urmărite prin comparație;
  • Coerența – Planul pe hârtie și cu ceea ce se face trebuie să coincidă zilnic, săptămânal, lunar și anual, nu doar atunci când ai dispoziție;
  • Entuziasmul – Da, cât de straniu nu ar părea, dar uneori și antreprenorii au căderi emoționale. Asta însă nu le dă dreptul de a nu face ceea ce este planificat pentru acea zi;

Întru-un final, oricât de dotată mașină ai avea în ogradă, până nu o alimentezi, nu urci și nu pornești la drum, șanse să ajungi undeva sunt zero.

Instrumentele pe care le ai nu îți garantează nici un succes. Lipsa lor însă e un eșec garantat.

Te putem ajuta cu mai multe detalii într-o consultație gratuită. Detalii găsești AICI.

Distribuie prietenilor: