Facebook blochează conturile la greu. În Instagram SPAM-ul este la ordinea zilei. Emailurile au o rată tot mai mică de deschidere. Apelurile pierd teren în fața Messengerului.
Tot ce a funcționat într-un format comod mulți ani se trece în istorie. Iar companiile sunt în căutare de noi idei și soluții pentru a atrage potențialii clienți.
Dacă până acum mulți antreprenori aveau o singură sursă de generare a traficului în marketing, fie el rețelele sociale, apelurile la rece, 999.md sau Google, astăzi aceleași rezultate se obțin mult mai greu. Iar asta se întâmplă din mai multe motive.
În primul rând trebuie să recunoaștem că nu am fost pregătiți pentru o digitalizare impusă atât de brusc de către pandemie. Asta a făcut ca din acelaș râu, numit online, să se alimenteze tot businessul. Iar cantitatea de apă pe care o consumau până acum 100 de vietăți trebuie împărțită la 500 sau chiar 1000.
În al doilea rând, ceea ce până astăzi putea fi făcut amatoricește, fie ea publicitatea, comunicarea sau alte idei de marketing, astăzi, într-o concurență acerbă, necesită tot mai mult profesionalism și o atitudine mult mai serioasă.
Nu în ultimul rând, regulile dictate de cei cu platformele pe care ne-am deprins să fim prezenți aproape gratuit, au înțeles că, în lipsă de alternative, pot impune noi condiții și dicta noi prețuri.
Toți acești factori obligă antreprenorii să găsească noi soluții și o nouă abordare. Marketingul în 2021 nu mai este la fel. Iar tendințele dictează noi reguli de joc.
Una din acestea este DIVERSIFICAREA. Ce înseamnă acest lucru? Fiecare afacere trebuie să dețină minim câteva platforme de promovare în mod constant. Care sunt acele platforme pe care astăzi este prezentă afacerea ta și care le monitorizezi lunar?
Tendințele anului 2021 sunt un subiect pe care am decis să îl discutăm în cadrul webinarului gratuit din 11 februarie.
APASĂ AICI și înregistreză-te la webinar pentru a afla care sunt cele 7 trenduri în MARKETING pentru anul 2021.