A lansat pe piață o nouă companie de microfinanțare – Credit2Go, știind sigur că țintește un teren fertil și că va avea succes. Ce i-a permis această previziune? – analiza realistă a domeniului și grupului țintă, studierea detaliilor, formarea personală și a echipei, atenția sporită asupra fiecărui element reprezentativ afacerii. Iar când scoți la lumină un produs deja bine conturat și eficient, știind cui îl oferi și că e necesar… nu ai cum să dai greș. Detalii din tot acest parcurs, aflăm de la Olesea Ciaicovschi Berzoi, proprietara Credit2Go.
În ce context ați decis să deschideți o companie de creditare și acum cât timp? Care este parcursul afacerii dvs?
Ideea de a lansa o afacere în domeniul microfinanțării a venit în decembrie 2018, atunci când am decis că vreau să testez o nișă nouă de business, având experiența altor afaceri de familie.
De la idee, până la primul serviciu prestat, ați avut parte de multe provocări?
Ideea m-a entuziasmat imediat, dar până să marcăm primul împrumut oferit, am trecut prin mai multe etape tehnice: Landing Page, CRM, procese și proceduri. Cea mai mare provocare a fost formarea echipei, pe care am căutat-o mult, am asigurat traininguri de instruire și lucrurile au
început să se miște. Cred că încă nu am depășit barierele, pentru că domeniul financiar din Republica Moldova este destul de provocator.
Ce noutate ați adus pe piață și prin ce motivați clientul să vă aleagă?
Principalul beneficiu al clientului Credit2Go este flexibilitatea pe care o oferim la nivel de împrumuturi și achitări. Cu referire la partea inovativă adusă pe piață, încă suntem în proces de realizare a unui produs foarte fain și customer oriented.
Cum a fost primită compania pe piață și care este cererea din prezent?
Atunci când vorbim despre microfinanțare, chiar dacă pe piață sunt mulți jucători, niciodată nu vor fi prea mulți. Oamenii au nevoie de bani pentru cheltuieli personale, urgente, temporare, iar această necesitate influențează dinamica. Este o nișă care nu are sezon și pauză, din acest motiv suntem mereu în proces de dezvoltare a noi produse.
Care aspecte depind exclusiv de antreprenor în conducerea unei afaceri și nimeni și nimic nu le poate schimba?
Implementarea și consecvența – asta depinde de antreprenor.
În ce context ați înțeles că aveți nevoie de implicarea BRIDGE? Ce așteptări ați avut de la respectiva colaborarea?
După cursul de Coaching Angry Business, unde am primit multe informații despre cum se lansează o afacere și cum se dezvoltă, am decis să începem calitativ din start – de la împachetare, iar BRIDGE a fost compania care a reacționat prompt la necesitatea noastră.
Ce v-a uimit cel mai mult în abordările și strategiile propuse de BRIDGE?
Cred că echipa, care a reușit să lucreze suficient de rapid și profesionist!
Care a fost cea mai eficientă și cu rezultat rapid acțiune întreprinsă la inițiativa BRIDGE?
Pentru noi cel mai util instrument a fost Landing Page-ul, convertorul, care odată ce recepționa trafic, ne arăta clar câți oameni vor împrumuturi prin intermediul Credit2Go.
Cui ați recomanda să apeleze la serviciile BRIDGE?
Recomand celor care vor să lucreze cu o echipă faină, cu expertiză și orientați pe rezultat!
Ești la început de cale sau ai deja o afacere? Ai nevoie de împachetare sau să crești vânzările la următorul nivel? Vino la o consultație gratuită să vedem împreună cum îți putem fi utili. Click AICI pentru o programare.