article-post-image

Teorie sau practică? Instrumente sau rezultate?

Management

02-04-2020 1110

Comunicarea cu potențialii clienți adesea se rezumă la enumerarea unei liste de instrumente sugerate spre implementare.

Acestea au denumiri pe care și antreprenorii le-au mai auzit.
Ce se întâmplă după? Dorința de a le implementa ca la carte.

Aici sunt omise câteva detalii importante despre care și vom vorbi.

Primul este UTILITATEA.

Clientul știe că are nevoie de site. Utilitatea în acest caz înseamnă răspunsul la întrebarea: Care este scopul acestuia, ce rezultat trebuie să genereze acesta?

Clientul vrea o strategie/plan de marketing.
Dacă ești la primii pași sau poate ai ceva ani, dar tot marketingul companiei s-a limitat la niște bani aruncați în facebook, google sau intagram, acest instrument va arăta diferit decât ceea ce ai citit prin cărți. Utilitatea aici presupune prezenta unui plan de marketing simplu, dar eficient, care îți permite organizarea tututot platformelor și gestionarea conținutului pe acestea.

Clientul vrea un business plan.
Dacă acesta se face pentru a obține o finanțare, va arăta într-un fel, iar dacă este necesară reflectarea realității și înțelegerea contextului real, atunci planul de afacere va arăta cu totul altfel.

UTILITATEA te va ajuta să înțelegi ceea ce cu adevărat este important în instrumentele necesare, care nu doar vor arăta frumos, ci vor genera rezultat.

Un alt detaliu important este NIVELUL AFACERII.
Pentru o companie cu ani de experiență și bugete de milioane, instrumentele menționate mai sus vor avea o cu totul altă profunzime sau nivel. Însă un start-up, care numără 2 angajați cu tot cu proprietar, va avea parte de aceleași noțiuni de instrumente, dar radical adaptate bugetului unui începător.

Al treilea detaliu important este NIVELUL DIRECTORULUI.
Aici ne referim la acceptanță, inteligență, cunoștințe și aspecte care îl caracterizează ca persoană. Cel mai complex și util instrument în mâinile unui neîndemânatic poate valora zero, exact cum și pe partea opusă, cel mai simplu plan de business sau site poate face minuni într-o minte deschisă.

Atunci când, în cadrul consultațiillor, spunem că e prea devreme pentru un instrument atât de complex, sau e prea simplu acesta pentru nivelul la care se află deja compania, nu o spunem pentru a știrbi din importanță.

Ne dorim ca acesta să genereze REZULTAT.
Pentru că anume acesta este principiul companiei BRIDGE
Împachetăm afaceri cu REZULTAT GARANTAT.

Crezi că putem fi utili?
Înregistrează-te la o consultație gratuită AICI: www.bridge.md

Distribuie prietenilor: