article-post-image

Cum a fost la BUSINESS CAMP

Management

06-08-2019 1013

Despre BUSINESS CAMP: Trafic și Conversie, care a avut loc în acest weekend, cel mai bine pot vorbit cei prezenți. Noi doar vom remarca cele mai importante detalii…

EVENIMENTUL – organizat de compania BRIDGE în parteneriat cu Talmazan School, pe un subiect foarte actual. Într-o atmosferă atât de concurențială, vânătoarea de clienți a devenit preocuparea de bază a oricărui antreprenor.

SCOPUL – Un alt format de instruire, în care un cadru mai neformal permite fiecărui antreprenor să combine utilul cu plăcutul.

PARTICIPANȚII – 20 de antreprenori și directori de companii/proiecte, oameni plini de idei și determinați în acțiune. Fiecare din ei cu multă experiență, cu multe greșeli, dar și realizări. Oameni plini de viață și dorința de a schimba ceva. 

AGENDA EVENIMENTULUI – pe cât de plină de conținut, pe atât de simplă de asimilat. Au fost două zile de discuții, exemple și instrumente practice.

NETWORKING – elementul de bază în asemenea tip de evenimente. Discuțiile neformale până târziu în noapte, la o masă rotundă, generează relații de parteneriat și prietenii atât de necesare în afaceri.

PLANURI – în toamna acestui an, organizarea unui următor BUSINESS CAMP, într-o vinărie, unde în 2 zile de weekend, cu o temă nouă, dar foarte actuală, participanții să poată savura plăcerea instruirilor.

Dacă nu ați reușit să fiți prezenți la eveniment, dar subiectul împachetării afacerii, de la creare de logo, site, plan de marketing și până la scenarii sau pâlnie de vânzări este actual, vă așteptăm la o consultanție gratuită. Tot ce este necesar e să completați formularul de pe site-ul BRIDGE.

Distribuie prietenilor: