article-post-image

TikTok-ul în viața și afacerea ta

Management

24-11-2020 760

Abia de au acceptat unii antreprenori că trebuie să fie pe Instagram, că din urmă a venit următoarea platformă care deja le fură atenția potențialilor clienți.

TikTok a devenit una din cele mai descărcate și utilizate aplicații în ultimul an. În acest articol vom vorbi despre cum această platformă te poate ajuta în business.

În primul rând trebuie SĂ ACCEPȚI că ea există și că nu este doar pentru copii sau plină de prostii. Asta nu exclude că nu vei găsi mult conținut inutil acolo, însă tu sau afacerea ta veți fi acolo pentru a genera și nu pentru a consume conținut.

Spunem asta pentru că unii antreprenori o ignoră fără să înțeleagă că printre toate materialele distractive, îți poți face ușor loc ca să furi și tu ceva din atenția potențialilor clienți.

Câteva cifre despre TikTok:

  • Peste un miliard de utilizatori activi pe tot globul.
  • Este cea mai descărcată aplicație din Apple Store.
  • În mediu, utilizatorii petrec peste 60 min pe zi pe această platformă.
  • Peste 40% din auditoriul TikTok are vârsta între 16 și 24 de ani.
  • Este accesibilă în peste 155 de țări.
  • 90% din cei care au aplicația, o accesează zilnic.
  • În ultimii 2 ani, auditoriul publicului adult pe această platformă a crescut de peste 6 ori.

Ce se cere de la tine? Materiale video montate calitativ, cu lungime de maxim un minut (chiar dacă se permite și mai mult), în care să redai idei și sfaturi utile legate de afacerea sau ocupația ta. Exemplu de cont VEZI AICI.

În comparație cu Instagramul, unde unii pot combina conținutul, TikTok-ul este eficient când se postează doar pe un domeniu. Oamenii urmăresc conturile utile și se vor abona la canalul tău cei interesați de subiectul redat.

Conținutul aici este divers și nu este necesar ca afacerea ta să participe în challenge-uri. Dar ceea ce prinde bine e acel conținut din categoria „How To”, transmis într-o maniera interesantă și captivantă. Vei observa că unele materiale cu mult conținut, dar redat mai complicat nu vor prinde la fel de bine ca cel haios și ușor. 

La fel este necesar ca fiecare material să conțină descrierea, hashtaguri și îndemn la abonare, comentarii și apreciere.

În comparație cu Instagramul și Facebook-ul, pe TikTok nu te vor urmări doar cei abonați, ci toată lumea după un algoritm încă neclar până la capăt.

Exact din acest motiv unele materiale pot acumula câteva zeci de mii sau chiar sute de mii de vizualizări, la doar câteva zeci sau sute de abotați pe care îi ai. Și asta e un mare avantaj.

Dacă ai un service auto, povestește detalii despre procesul de raparație, despre ce și unde stă, despre istorii interesante.

Dacă ai o companie imobiliară sau ești agent, pe lângă obiectele în vânzare, învață potențialul client cum să aleagă corect un imobil, cum se face prețul, ceva curiozități din domeniu, poate.

Ai o companie turistică, oferă informații, imagini și idei care pot fi utile și interesante publicului tință.

Scopul acestei platforme nu este în a vinde direct, ci mai degrabă a fi în vizorul potențialului client, a-l educa, iar cei deciși să afle mai multe despre tine, pot fi duși pe linkul din profil pe un site cu mai multe detalii.

Dacă nu vei fi astăzi pe această platformă, în scurt timp vei ajunge să plătești mult mai scump pentru atenția și contactele care deja vor fi furate de concurenții tăi.

Și nu este despre ce ne place sau nu, ci despre realitatea în care trăim noi și lumea în care își petrec timpul potențialii noștri clienți.

Vrei mai multe idei sau o consultație gratuită? O găsești AICI

Distribuie prietenilor: